Loyal Followers

20120724

Salam Ramadhan 2012



Assalamualaikum...



Diharap masih belum terlambat untuk mengucapkan "Selamat Berpuasa dan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan" untuk kawan2 blogger semua. Maaf lama tak update semangat nak berblog semakin menghilang. Bajet macam ramai yang tunggu kau update kan? Cis!!! Aku doakan korang semua dikurniakan kesihatan tubuh badan sepanjang menjalani ibadah puasa ini, amiin. Oleh itu, rebutlah peluang dan kesempatan ini untuk bersolat terawih ya kawana? Manala tau tahun depan Allah dah tarik balik nikmat ni :(

Tahun ni aku puasa di rumah selama sebulan setelah sekian lama bergelar mahasiswi... Alhamdulillah, aku dapat berpuasa dan bersahur bersama-sama keluargaku... mesti makan untuk berbuka puasa pun sedap-sedap belaka kan.... apa taknye penuh juadah berbuka puasa di bazar berdekatan... so kita kenalah kawal nafsu dan berjimat-cermat ketika membeli ye... Jangan lupa niat puasa ye kawan2!

Marilah kita sama-sama mempertingkatkan ibadah di bulan yang mulia ini. Kurangkan segala kata cacian yang telah engkau berikan membuatku rasa kosong kosong kosong. Setiap detik diperhatikan kau cari jalan putar belitkan membuatku rasa kosong kosong kosong. :)



Selamat berpuasa buat semua..
jangan lupa bangun sahur ye..sunat tu.. ^_^

No comments:

Post a Comment