Loyal Followers

20110625

Jiwa Kacau

"jika tidak mahu melukakan hati orang yang disayang...... berdiam diri sajalah..."

sepatutnya nilah yang aku buat kan. so that we can still be friend.

"bak kate pepatah"
orang yang terlalu kita sayang akan jadi orang yang kita benci suatu hari nanti.
rasenye aku tengah alami bende ni kot.

"and bak kate die"
aku nak bersendirian sekarang!
Jangan gangu aku skrg... 
Ada masa kita jumpa n contact ko...


Ini yang membuatkan aku hilang kata-kata...
aku wat salah dengan diorg ke?
diorg cakap xde pun...
Hmm I'm wondering rite now!

oh stress!
i hate myself.
i tot it was the rite thing to do so that i will not hurt both of u.
but we're too busy to meet each other now.
 Please stay beside me!
I need u all in my life!
to cheer me up
to calm me...
Alya and keyla don't forget!
Miss u all very much!


No comments:

Post a Comment