Loyal Followers

20110321

Aku JATUH!

Salam 1 blogger! 

Jatuh! Jatuh! Jatuh! 
Asyik jatuh je aku ni
Dah naik lemau kakiku ini.
Jatuh tangga!
Jatuh Bilik Air!
Tergelincir!
Sume jatuh je....
Macam2 cara aku jatuh...
Sakit tahu tak!!!???
Tak Seimbang kot aku ni.
or Step turun tangga tak betul
Kena Merangkak kot....hahaha
Apelah nasib diriku ini???

Eh, Ilabell don't whine urself!
Khamis mlm jumaat aku t'jatuh drpd tangga..
Ouchhh, sakitnye!
Sampai bengkak2 kakiku...
Siap dpt MC 1 hari lagi tw...
Dalam sejarah ponteng kelas bersebab....huu~
Ko jatuh ni,
Mesti ko banyak buat dosa ni...
Cepat2 bertaubat n insaf ye!
Look back n look forward.
What do you do my dear???
Oh,No! I don't know...
Ya Allah please forgive all my sins...
My parents please forgive your daughter...
My friends please forgive me too...

Now,I'm getting better...
Thank God... Alhamdulillah...:)
Itupun selepas diurut kaki ni.
Kakiku terseliuh dengan teruk kali ni...
Yelah bengkak-bengkak...
Janji tak ada yang patah...
Cuak dah sampai nangis2 b'titisan darah jernih...
HAHAHA
Sapu jelah minyak n urut sendiri sikit2
Semoga kakiku cepat sembuh....
Doakan jgk ye
Peace2 kacang pis
Peace No War.
 (^_^)

No comments:

Post a Comment