Loyal Followers

20110311

Report Rest Blog

Salam 1 blogger....
piiiinnnnnn2 pooonnnnnnnn2.....

Ms. Ilabell is here now....! Sila beri laluan.... ;) Report time rest blog...

Rinduuuuuuu, rindu serindu rindunyaaaaaa nk berkarya di blog ini....... ceh,siap menyanyi laa Aku ni!
Sudah lama diriku xupdate blog terCINTA ni.... WHY? KENAPA? KE MANAKAH diriku menghilangkan diri ini??? ADAKAH diriku kesibukan, kepenatan or kemalasan melanda diriku? Semua ini adalah gara2 aku join byk sgt aktiviti kampusku iaitu UITM SEGAMAT... Setiap hari ade2 shj aktiviti nk buat then aku la peserta plg  rajin menyertai bermcm2 aktiviti sempena SUKOL (Sukan Kolej), MITEK (Mggu Terbuka Mitek) n BRASS BANDKU....

Sukol just join game PETANQUE je sbg wakil kolej juga.... reti men tapi teamku rmi yg xtahu ape i2 petanque n cmne nk men.... So Aku sbg jurulatih sampingan mengajar teamate sampai reti men. sikit2 sudah la... bknnye Aku mahir men Petanque ni... HAHAHA

Next,MITEK. Nak kata hebat xlah hebat pun... just gatal nk join aktiviti ni... Saje sahut cabaran diri n kwn! nak beranikan diri lg di khalayak ramai dgn mewakili kolej Zamrud sbg PENDEBAT dlm Debat Sri Wacana. Debat di diadakan selama 2 hr je... tp sempat join sehari je coz Aku ade aktiviti lain plak nk join so aq bg simpanan tlg gantikn tmptku time bersidang. Hujah2 sume men kuar je dari mulut ni,men bantai nk ckp pe... Yelh pendebat baru laa katakan... so xmahir n hebat berdepan cm org lain... Aku pun join 'Pengurusan Jenazah n Pemantapan Ibadah' sempena MITEK ni.... dunia2 jga, ilmu bekalan akhirat jgn dilupakn ye kawan2... Biar sme2 naik, barulah seimbang... Brass Band! Ape 2??? Haaa, ni adalah pancaragam ye murid2... cikgu bgtw ni.. hee~
Tp nme plg ringkasnye ialah SCCB ( Segamat Cadet Corps Band).

SEGAMAT CADET CORPS BAND (S.C.C.B.)
ni la simbol kami sbg SCCB dgn moto 'FIGHT FOR HONOUR'!. Mengancam kn.... Dlm band ni Aku men instrument Alto Saxaphone. nk tw rupa cmne x???? jeng3... tgk la pic kt bwh ni 6t... Nk kate pandai men pun x jgk la kn... bese2 je sekadar rendah diri... Tp mmg pun Aku xsehebat senior2 bandku yg len... Time Perasmian MITEK ni pun kteorg sume kne wat performance taw. FIRST PERFORMANCE! menggigil2 n menggeletar je time 2 nk men my Mr.ALTO. Sedaya upaya diriku enjoy time performance n so far Alhamdulillah berjalan dgn lancar semuanye. Walaupun kteorg rse bunyi cm b'terabur tp siap ramai puji kami lg... Pengarah KO siap turun padang after kami wt persemabahan.

  Me with Mr. Alto n ziema berposing smbil 2ggu giliran kami wt performance.


Sume aktiviti selama 2 minggu... Aku sgt enjoy,bz n penat time ni. mcm2 ada time MITEK. MITEK adalah time utk abs duit.... so skrg Aku dh pokai.... huuuuu~

No comments:

Post a Comment